Forholdsregler, vi tager på grund af coronavirus
På grund af udbruddet af coronavirus (COVID-19) træffer vi forebyggende foranstaltninger for at beskytte vores medarbejderes velfærd på tværs af vores support-, service- og distributionsnetværk. Som følge heraf:
- Vores callcenter-medarbejdere hjælper dig i øjeblikket fra deres hjem. Du kan opleve længere forbindelsestider, høre noget lejlighedsvis baggrundsstøj, eller opkaldskvaliteten kan blive reduceret
- Hvis du har anmodet om eller har brug for en produktreparation, skal du være opmærksom på, at driften af lokale autoriserede servicecentre og tilhørende logistik også kan blive påvirket
I mellemtiden kan du stadig kontakte os via e-mail eller bruge chatfunktionen (afhængigt af tilgængeligheden af chat-supportspecialister), eller du kan gå ind på supportsiden for at finde fejlfindingsløsninger til dit produkt.
Vi takker for din forståelse og opfordrer dig til at være sikker i denne turbulente periode.
+45 38322724
Åbningstider:
Mandag til fredag: 09:00 - 17:00
Chat med os:
All our agents are helping customers or chat is currently closed. Check our hours of operation below and try again later.
Ring til os:
+45 38322724
Åbningstider:
Mandag til fredag: 09:00 - 17:00
Send os dit spørgsmål:
Hjælp os med at blive bedre - fortæl os lidt mere om, hvorfor du kontakter os, så vi kan være mere effektive til at give dig den support, du har brug for.