Velkommen til support- og reparationssiderne for Sony. Vi vil guide dig gennem de nødvendige trin for at gøre din reparation så nem og praktisk som muligt.
Har du prøvet vores værktøj til hurtig fejlfinding (kun for, hovedtelefoner og mobil)? Hvis du har overset det, kan du undersøge, om du virkelig har brug for at bestille en reparation: Reparationer kan ofte undgås.
Når du er overbevist om, at en reparation er nødvendig, skal du have nogle oplysninger i nærheden.
Lad os gennemgå tjeklisten i forbindelse med reparation
Hvor finder jeg modelnavn eller serienummer?
Hvis du oplyser modelnavnet, serienummeret og IMEI-nummer (kun mobil), giver du os bedre mulighed for at identificere dit produkt og indhente yderligere oplysninger, som gør din reparationsoplevelse nemmere.
Din faktura hjælper din forhandler til at kontrollere, om dit produkt stadig er dækket af garantien. Den knytter også dit produkt til hans eller hendes database. Har du mistet din faktura? Bare rolig, hvis produktet stadig er dækket af garantien, har forhandleren formodentlig en digital kopi.
Kontroller, om dit produkt er dækket af garantien (se faktura), eller hav oplysninger om din udvidede garanti ved hånden. Hvis du er usikker på garantiperioden i dit land, kan du tjekke vores oversigt.
Navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer.
Forberedelse er nøglen til succes. En god beskrivelse af problemet hjælper reparationsteamet på vej.
Du kan downloade og udskrive vores skabelon for at hjælpe dig med at sammenfatte de påkrævede oplysninger.
Download skabelonen
Nu, hvor du har hele din sag klar, er det tid til at finde et autoriseret servicecenter.
Dit autoriserede servicecenter vil guide dig gennem resten af processen. Sørg for at give dem alle de oplysninger, du har samlet.