Mulighed 1: Mail om produktregistrering på MySony (kun kameraprodukter):
For nogle kameraprodukter kan du modtage et ekstra års garanti ved registrering (vilkår og betingelser er gældende). Få mere information om dette emne her.
Eksempel:
Hvis du ikke kan finde din aktiveringskode, eller hvis du aldrig tidligere har modtaget e-mailen med den, skal du kigge i din spammappe. Hvis du aldrig har modtaget e-mailen om registrering, bedes du kontakte os.
Mulighed 2: Du har købt et udvidet garantikort.
På bagsiden af det udvidede garantikort.
Eksempel:
Bemærk: Følgende modeller er ikke berettigede til udvidede serviceplaner fra Sony
Hvis du har problemer med aktivering af din kode, skal du kontakte os.
Hvis du har en 5-års udvidet garanti (kun tilgængelig i Storbritannien), som er forhåndsregistreret mellem din forhandler og Sony, skal vi muligvis stadig aktivere dit nye TV i vores system. Venligst kontakt os for at tilpasse din kontrakt og give os den præcise købsdato.
Denne side er kun beregnet til følgende enheder fra Sony: BRAVIA, videokameraer, Cyber-shots, kameraer med udskifteligt objektiv, objektiver, lydsystemer til hjemmet og personlige lydsystemer.
Angående Xperia og Playstation skal du besøge vores dedikerede websteder for at få flere oplysninger.
Besøg vores dedikerede reparationsafsnit.