Startside

Aktivering af udvidet garanti

       Den udvidede garanti er kun gældende for produkter, der er købt i et af følgende landes: Albanien, Belgien, Bosnien-Hercegovina, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Irland, Island, Israel, Italien, Kosovo, Kroatien, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Makedonien, Montenegro, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Schweiz, Serbien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyrkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.


Aktiver din premium-service

Tak, fordi du indgik en premium-serviceaftale med Sony. Der skal kun nogle få trin til at aktivere aftalen, og så kan du få glæde af alle fordelene ved den.Indtast din aktiveringskode for at fortsætte. Denne kode findes bag på kortet, du købte, når du har skrabet det grå område af.

 -    
Angiv, at du har læst ovenstående tekst og accepterer vilkårene og betingelserne.


Spørgsmål og svar


Mulighed 1: Mail om produktregistrering på MySony (kun kameraprodukter):

For nogle kameraprodukter kan du modtage et ekstra års garanti ved registrering (vilkår og betingelser er gældende). Få mere information om dette emne her.

Eksempel:
E-mail om udvidet garanti ved produktregistrering

Hvis du ikke kan finde din aktiveringskode, eller hvis du aldrig tidligere har modtaget e-mailen med den, skal du kigge i din spammappe. Hvis du aldrig har modtaget e-mailen om registrering, bedes du kontakte os.


Mulighed 2: Du har købt et udvidet garantikort.

På bagsiden af det udvidede garantikort.

Eksempel:
Eksempel på kortkode for udvidet garanti

Bemærk: Følgende modeller er ikke berettigede til udvidede serviceplaner fra Sony

  • Fjernsyn: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Kameraer, videokameraer og objektiver: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 og SAL500F40G
For alternative udvidede serviceplaner gælder for disse specifikke modeller, at du skal kontakte din forhandler.


Hvis du har problemer med aktivering af din kode, skal du kontakte os.


Hvis du har en 5-års udvidet garanti (kun tilgængelig i Storbritannien), som er forhåndsregistreret mellem din forhandler og Sony, skal vi muligvis stadig aktivere dit nye TV i vores system. Venligst kontakt os for at tilpasse din kontrakt og give os den præcise købsdato.

  • Hvis du ønsker at købe en udvidet serviceplan, skal du kontakte forhandleren eller butikken, hvor du købte dit produkt fra Sony.
  • For nogle kameraprodukter kan du modtage et ekstra års garanti ved registrering (vilkår og betingelser er gældende). Få mere information om dette emne her.


Denne side er kun beregnet til følgende enheder fra Sony: BRAVIA, videokameraer, Cyber-shots, kameraer med udskifteligt objektiv, objektiver, lydsystemer til hjemmet og personlige lydsystemer.

Angående Xperia og Playstation skal du besøge vores dedikerede websteder for at få flere oplysninger.


Besøg vores dedikerede reparationsafsnit.